人気ブログランキング | 話題のタグを見る

hitomiの彼方

結婚式

仕事でお世話になっている方の結婚式に(父の代わりで)出席してきました。
なんとまあ上座で周りは社長さんたちばかりだし・・・
ひたすら、小さ~~~っくなっておりました。
新郎新婦ともに30代で、たしかにピチピチの若さはなかったですけど、
あったかい良いお式で、ちょっと感激でした。
新郎の松○サン、待った甲斐があったよね!おめでとです♪
素晴らしい縁って本当にあるものなんですね。お幸せに♥

とはいえ、幸せそうな二人を見ていたら、とても羨ましくて少し凹みました。
私は今・・・ちょっと寂しく辛い思いでいっぱいだからさぁ。
しかも式終盤に流れた曲は、私の大好きな曲!
想いが溢れて・・・・・・もうタイヘンっすぅ(汗)



♪♬♪

Close your eyes, give me your hand, darling
Do you feel my heart beating?
Do you understand?
Do you feel the same
Am I only dreaming
Is this burning an eternal flame?

I believe it's meant to be, darling
I watch you when you are sleeping
You belong with me
Do you feel the same?
Am I only dreaming
Or is this burning an eternal flame?

Say my name sun shines through the rain
A whole life so lonely
And then you come and ease the pain
I don't want to lose this feeling

Close your eyes, give me your hand, darling
Do you feel my heart beating?
Do you understand?
Do you feel the same?
Am I only dreaming
Is this burning an eternal flame


♪Bangles - eternal flame
by fabulouseyes | 2006-10-16 02:12 | Diary
<< ちょっとオカシイ世の中 恋は香りから始まる >>



Think Peace,         Act Peace,         Spread Peace,      and IMAGINE PEACE / LOVE & PEACE

by fabulouseyes
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
LOVE EYES
カテゴリ
以前の記事
検索
true or false ?
その他のジャンル
ファン
記事ランキング
ブログジャンル
画像一覧